Speedmania.ro - Race 4 auto news
Speedmania - Race 4 auto news

Noutati din domeniul auto si al tuturor sporturilor pe 4 roti, stiri, evenimente, tunning, curse, expozitii, galerii foto si multimedia din tara si din Europa.

Deja nu mai reprezinta nici un secret pentru nimeni. Hyundai este brandul cu una dintre cele mai spectaculoase cresteri (nu doar din punct de vedere al imaginii, ci si financiar) din ultima perioada de timp, la succesul companiei coreene contribuind din plin si lansarea unor modele precum Elantra, i40 ori ultima generatie a lui i30. Iar daca tot veni vorba de ultima generatie a lui i30, nu mai ramane de mentionat decat un singru lucru: a sosit momentul unui nou episod din seria LIKE ori DISLIKE.

Dezvaluita in cadrul editiei 2011 a Salonului Auto de la Frankfurt, cea de-a doua generatie a modelului Hyundai i30 debuteaza la doar patru ani de la lansarea gamei i30 si are nevoie de numai cateva secunde pentru a te cuceri pe deplin. Elementele cauzatoare ale unei astfel de reactii sunt extrem de numeroase, insa parca nici unul nu-si aduce contributia la fel de mult precum aspectul – fie el exterior sau interior.

Proiectat si dezvoltat in cadrul centrului tehnic Hyundai Motor Europe din Germania, noul i30 adopta ultima evolutie a limbajului de design ‘sculptura fluida’, ceea ce se traduce printr-o caroserie ce abunda in linii fluente si forme atent-sculptate. Dar ceea ce ne intriga cel mai mult abia acum vine: cea de-a doua generatie a modelului coreean nu doar ca arata extrem de bine atunci cand este luata ca intreg, ci se prezinta exceptional si atunci cand vine vorba de detalii – grila frontala, blocurile optice, extensiile pentru aripi, toate-acestea reusesc sa se joace cu mintea ta cu o foarte mare usurinta.

Si chiar daca trebuie sa admitem ca uneori nu doar exteriorul este cel care conteaza, suntem bucurosi sa precizam ca designerii Hyundai nu au dat gres nici la momentul in care s-a luat in discutie desenarea interiorului. Astfel, acea ‘sculptura fluida’ ce poate fi admirata la exterior se regaseste intr-o oarecare masura si la nivelul interiorului, pasagerii urmand a fi serviti, de asemenea, si cu o portie de functionalite. Asadar, totul pare perfect. Nu inainte insa de a opta pentru un cockpit finisat in albastru!

In ceea ce priveste partea tehnica, efortul facut de designerii Hyundai este sustinut de o gama de motorizari formata din cinci propulsoare – dintre care trei pe benzina si doua pe motorina, ce dezvolta puteri cuprinse intre 90 si 135 CP. Mai exact, intr-o alta ordine de idei, viitorii clienti ai noului i30 vor avea la dispozitie un 1.4 MPi de 100 CP, un 1.6 MPi de 120 CP, un 1.6 GDi de 135 CP, un 1.4 CRDi de 90 CP si, nu in ultimul rand, un 1.6 CRDi de 110 cai putere. Indiferent de alegerea facuta, performantele oferite sunt mai mult decat suficiente, iar consumul de carburant combinat nu sare de 6.7 litri la 100 de kilometri.

La fel de generoasa precum gama de motorizari se prezinta si lista cu tehnologii, cea de-a doua generatie a modelului Hyundai i30 putand fi echipata cu dotari precum buton start/stop motor, scaune fata incalzite, pilot automat si sistem de navigatie cu afisaj de 7 inci – ce incorporeaza functii GPS cu actiune in timp real, suport multimedia si recunoastere vocala in zece limbi.

De asemenea, nici pachetul cu sisteme oferite in standard nu dezamageste, toate versiunile vandute in Romania fiind inzestrate cu 6 airbaguri, ESP, asistenta la pornirea in rampa, directie servoasistata electric cu trei moduri de functionare, inchidere centralizata cu telecomanda, sistem activ de management al directiei (VSM), oglinzi exterioare actionate electric, aer conditionat, geamuri electrice fata, sistem audio radio-CD cu MP3, 4 boxe, USB si AUX, faruri de zi cu tehnologie LED, etc.

Trecand mai departe si lasand in urma aspectele legate de design, gama de motorizari, respectiv lista cu dotari, iata ca ajungem si la ultimul punct forte al noului Hyundai i30, si anume pretul de pornire: de la 16.173 euro. Merita? Noi zicem ca da… Acum suntem curiosi si ce parere ai tu despre ultima generatie a modelului coreean. Sa ii acordam mult-ravnitul LIKE sau nedoritul DISLIKE?

Sursa: 4tuning.ro

Your ad here
You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply




CAPTCHA Image
*

Despre Revista







Noutati din domeniul auto si al tuturor sporturilor pe 4 roti, stiri, evenimente, tunning, curse, expozitii, galerii foto si multimedia din tara si din Europa.

Stiri Recente

Postari Recente